„Európske krajiny musia urobiť všetko pre to, aby rôzne dezinformačné kampane neohrozili tohoročné májové voľby do Európskeho parlamentu (EP) a snahy čeliť šíreniu lživých informácií musia byť odzrkadlené aj v zložení portfólií budúcej Európskej komisie,“ znie najnovšia múdrosť Miroslava Lajčáka. A nielen to. Náš minister zahraničných vecí nedávno v Bruseli dokonca patril k tým, ktorí na „boj s dezinformáciami“ požadovali samostatné peniaze v budúcom rozpočte EÚ. Zaklincoval to tým, že do novembra podľa toho má byť aj zložená nová eurokomisia. Je už v charaktere nášho ministra Lajčáka, že by rád porcoval sviňu, ktorá ešte behá po dvore. Ak sa nemýlim, o zložení novej Európskej komisie rozhodnú eurovoľby. Aspoň by mali! Alebo naši pravdoláskari a eurohujeri v Bruseli spolu piekli nepekný plán ako vybabrať s voličmi a chceli by „usmerniť“ ich rozhodnutia pri urnách v máji? Možno Lajčák zabudol na škandály firiem ako Cambridge Analytica, preukázateľne dezinformačnú agentúru, ktorá s Rusmi ale nemala nič spoločné a skôr zosobňovala svetový názor blízky Lajčákovi. Keď už sme pri tých sviniach, je aj iné porekadlo: Na každú sviňu sa voda varí. Verím, že voliči v eurovoľbách budú nanajvýš obozretní a nepodľahnú žiadnej dezinfokampani a ani tej, v réžii Lajčáka a jeho kumpánov z Bruselu, ktorí si myslia, že sú jediní držitelia pravdy.